Moja lista blogów

czwartek, 28 stycznia 2016

Moja przygoda z BTS


Od czego zacząć …
To było przypadkowe. Właśnie szukałam nowych hitów. Gdy przeglądałam strony właśnie znalazłam ten teledysk  ”Boy in Luv”

zaczęłam go oglądać. Pierwszy raz tak mi się to spodobało i do tego ta muzyka była inna od reszty co słucham. Gdy ją słuchałam chciałam tańczyć rozpierała mnie energia. Zaczęło mi się to podobać. Chciałam się więcej  o tym zespole dowiedzieć. To mój pierwszy raz kiedy miałam taką obsesję na punkcie jakiegoś zespołu i jeszcze na dodatek koreański. 

Cały czas ich słucham.Znam ich dopiero od 6 miesięcy a czuję gdybym znała ich od zawsze.Może powiem kilka ciekawostek o zespole.Jego nazwa to BANGTAN BOYS w skrócie BTS.To męski zespół  hiphopowy. zadebiutowali 13 czerwca 2013 r. z „No More Dream”. 


Teraz może przedstawię członków zespołu

-RAP MONSTER -Prawdziwe imię Kim Nam Joon. To lider i raper zespołu. Ma 21 lat. Jego ulubiona cyfra to 1. Kolor czarny. Lubi mieć fantazyjne włosy .

-JINPrawdziwe imię Kim Seok Jin. Jest wokalistą i najstarszym członkiem zespołu. Ma 23 lata. Ulubiona cyfra to 4. Kolor różowy. Uwielbia gotować i mówi ,że jest najsłodszy w grupie.




-J-HOPE- Prawdziwe imię Jung Hoseok. Jest raperem i tancerzem. Ma 21 lat. Ulubiona cyfra to 7. Kolor zielony. Jest śmiesznym i zabawnym chłopakiem .



-SUGA- Prawdziwe imię Min Yoong. Jest raperem. Ma 22 lata. Ulubiona cyfra to 3. Kolor biały. Wygląda na chłodnego chłopaka ale tak naprawdę jest pogodny i miły .

-JIMIN- Prawdziwe imię Park Jimin. Jest wokalistą i tancerzem. Ma 20 lat. Ulubiona cyfra to 3. Kolor jasno-niebieski i czarny. Jest bardzo przystojny  i wysportowany. Czasami lubi się powygłupiać.


-V- Prawdziwe imię Kim Taehyng. Wokalista i tancerz. Ma 20 lat. Ulubiona cyfra to 10. Kolor biały, zielony i czarny. Jest bardzo słodki i przystojny. Jego głos się wyróżnia od pozostałych. 


-JUNGKOOK-Prawdziwe imię Jeon Jeongguk. Jest wokalistą,tancerzem i raperem. Jest najmłodszym członkiem zespołu. Ulubiona cyfra to 1. Kolor czerwony,biały i czarny. Jest przystojny i wysportowany. Jego najbardziej lubię. Jest towarzyski ale zarazem nieśmiały.



Bardzo do nich przywiązałam. Nawet zaczęłam się uczyć języka koreańskiego. Gdy będzie okazja chcę z innymi fankami pojechać na ich koncert. To będzie spełnienie moich marzeń!. Było nawet takie wydarzenie ,że można było napisać list do nich. Oczywiście ,że go napisałam. To mój pierwszy list jakikolwiek napisałam i wysłałam. Trochę się obawiam , że do nich nie dojdzie i go nie przeczytają. Ale mam nadzieje ,że będzie wszystko dobrze.

Nie jestem jakąś fanką psychopatką żebym śliniła się na ich widok lub całowała ich buty. NIE ! Dlatego nie wyobrażam sobie bóg wie co! Ponieważ to nie realistyczne.
Lubie ich. i ciesze się ,że na nich wpadłam.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz