Moja lista blogów

sobota, 30 stycznia 2016

Muzyka to moje życie/ Music is Life !

Hej !
W we wcześniejszym poście pisałam o filmach. Dzisiaj będzie temat "MUZYKA".
Muzyka to rozrywka bez której zwykły człowiek ani tym bardziej młodzież i dzieci nie mogliby bez niej żyć. No ja mogę to potwierdzić. Nie mogę jej przestać słuchać .
Gdy wykonuje różne czynności albo gdzieś idę to słucham jej i szybciej czas mi leci.
Muzyka towarzyszy nam od setek lat jest to również przejaw ludzkiej kultury.


Muzyka daje nam szczęście. Byśmy wstali i szli dalej do przodu omijając różne przeszkody małe lub duże. Właśnie gdy mam gorsze dni i jestem ZŁA,PRZYGNĘBIONA i ZAŁAMANA to włączam przycisk PLAY i w tym momencie zapominam o rzeczywistości i o świecie jakby w ogóle nie istniał.
A problemy gdy ich w ogóle nie było. 

Podam kilka fajnych piosenek. Może wam się spodobają :D






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz