Moja lista blogów

środa, 20 lipca 2016

Więzień Labiryntu #0 Nowa Historia-Dodatek



Dodatek

Przectawie wam resztę bohaterów mojego snu i opowiem kilka ciekawostek :D

Thomas 

To główny bohater filmu. Niestety nie ma go w moim śnie BARDZO SZKODA! Bo ja jestem za niego.


Teresa

Też jej nie ma w moim śnie, ponieważ jest za nią ta ruda jędza. :(

Patelniak

To właśnie ten słynny kucharz w Strefie.


Alby

Przywódca Strefy. 



Gally

Jeden z pierwszych ludzi w Strefie. Niedobry gnom, którego nie lubię, ale jak przyjdzie co do czego potrafi być mężczyzną. 



Chuck

13-nastoletni chłopiec, który potrafi o wszystko zadbać. Zawsze umiał mnie pocieszyć. 



Jeff

Jest najlepszym lekarzem ! I przyjacielem. 


Ava Paige 

Zła kobieta. Jej głosy słyszałam w swojej głowie. Ona stworzyła labirynt!



Bóldożerca


Przeklęte gadziny ! One żyją w labiryncie i zabijają streferów. 

Oto cała strefa w której mieszka. 





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz